Nu nu nu nu..

känner jag att jag har tid att skiva lite blogg. :P 6 dagar sedan sist.
Det har vart full rulle här hemma och sedan ska man ju jobba också därför har jag inte kunnat uppdatera er om vad som händer.
Har kanske inte så mycket att berätta om men statusen med flytten är helt okej. Det har målats i sovrummet tavlan över matbordet är uppe och en kaffebryggare kirrades igår :) (tack mamma)
Klädkammaren och själva sidan där soffan ska stå kan man inte göra så mycket åt just nu eftersom det måste komma hit möbler eller liknande för att få iordning.

Det är så sjukt nice att bo här. Jag och Dennis kommer att ha det så fint och mysigt här!
Inflyttningsfest är ganska långt borta fortfarande och vet inte om vi hinner ha det innan vi åker till Thailand. Beror på när soffan dyker upp här :)

Nu måste jag äta frukost sen ska jag cykla till arbetet :)

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0