Såååja det närmar sig.

Helgen börjar sig nuuu. Så skönt och jag är ledig både lördag och söndag.
Måste bara säga att jag överreagerade i förra inlägget. Man är så inställd på att vara ledig sen blir det inte så därför föll mitt humör lite. :S Men kvällen gick jätte fort och alla var på bra humör så det var bara trevligt att vara där. Som om jag inte är där tillräckligt, haha!

I helgen var det tänkt att jag och Dennis skulle ut med Lollo och Jesper men vi skjuter upp det nån helg för Lollo är förkyld :( Så Jag och Dennis ska på kalas hos Frida på lördag.
Annars så ska det städat och piluras hemma bara. Det finns massor att göra bara man tar tag i det, inte det lättaste dock.

Nu är Idol slut och det är snart dags att krama kudde.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0