Utgång på lördagen- check!

Har bytt pass på lördag så jag öppnar istället för att stänga. Så ska iväg och partaja med Elin och Pernilla är det tänkt :) Ska bli riktigt kul, det hinner alltid gå lite för lång tid mellan våra get togethers.

När Dennis kom hem idag så påbörjade han sitt projekt i trappen genom att bila och ta sönder väggen haha :P Så jag lagade mat med hörselkåpor, hihi.
Hallen har en ganska tråkig beige färg och uttaget till lampan satt mitt i väggen så min kära elektriker fick krupp och kom på att det skulle vara snygg med spottar uppe i taket som i en låda.
Lätt att jag gick med på det :) Ska måla om samtidigt så det kanske blir en röd fondvägg där vi vill ha siluetten av oss eller så blir det helt vitt bara. Får se får se vad det blir. Hoppas att det blir klart i nästa helg bara :)



Ska se lite på television innan det är dags att sussa.
Gonatt
xoxo
erika


PS. Någon annan än jag som blir glad av att se Unibet reklamen när killen målar bagagebandet så att det blir som roulett? Gillar! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0