Älskar solen!!!

Jag kommer aldrig bli glad över att det är vinter. Det kan vara fint men vad är det att tycka om. Det är blött och kallt! Uscha.
Nu börjar Moder Jord vara på banan igen så solen skiner som aldrig förr och +15 grader ute. Det är om inte annat en väldigt bra början :)

Har vart och kört bil och det gick bättre med växling men måååste mängdträna. Börjar bli frustrerad. Jag är en person som gärna vill vara bäst bäst på allt på en gång och har svårt att ta att det itne går som jag vill. Och körningen är ett bra exempel. Trodde nästan att jag skulle vara en naturbegåvning vilket inte är fallet tyvärr :P haha. Men fortsätta plugga plugga så att jag får in det iallafall. Det börjar nämligen närma sig min deadline som jag har satt upp!

Ser fram emot ikväll då jag och Tessie har planerat in att ses :) Ska få se hennes hem också så det blir några öl där iallafall är planen.

Imorn ska jag fika med Elin och sen fira lillasyster som fyller år!

Men på kalendern just nu är att städa så att min kära man blir glad när han kommer hem.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0