Karate Kid

Goddag allihopa.

Idag öppnade jag så vi gick och la oss ganska tidigt igår vilket var tur annars hade det nog vart jobbigare att kliva upp imorse.
Just nu känner jag bara att jag skulle behöva en dusch!! Ni kan inte ens ana hur varmt vi har det på jobbet :S Hade man fått hade nog alla stått i kylen och tryckt.

Ikväll är det bokat bio med Jenny och Joni som ska lämna bort barnen för att ha lite vuxen tid, vi ska se Karate Kid. Jag har inga förväntningar för jag har hört både bra och dåligt om den och inte riktigt satt mig i vad den handlar om. Så kan väl lämna en liten recension sen när vi kommer hem.

Nu är det dags att gå in och arbeta lite.
Hoppas att ni njuter av värmen i bikini och inte i skjorta och långbyxor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0