Mohahha!




Jag har bokat uppkörning och skrivning nu och nej jag kommer inte säga när det är men det är ett litet tag kvar så  det jag har planerat tills dess är att köra bil och plugga teori.
Har det gått bra dessa två dagar? NOPE! Jag är för dålig och måste ta tag i det nu för annars kommer det verkligen att vara kört!


Idag jobbade jag till 17 sen var jag och Dennis hos Lollo och Jesper. Dom är så snälla som bjuder på mat när vi kommer och hälsar på :)

Juuuuuste, igår var vi och tittade på en bil och om allt går som det ska med banken(vilket vi typ har blivit lovade) så kan vi hämta den i nåsta vecka, AWSOME. Det ger mig också en kick i röööven för att det där jäkla körkortet.
Men nu ska det snart sussas säng men ska nog lägga mig med teoriboken och läsa lite innan jag somnar.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: carro o millie

jAAAA VI SK¨ÅKA, BLIRBORTA I 9 DAGAR WOHOO! jAÄLSKAR NY! men vi har inte bokat än. ska göra det snarast..

Lycka till på testen!! du kommer ha ditt körkort snart!!

2010-08-13 @ 09:22:53
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0