Trevlig dag och kväll.

Dagen startade med att vi åkte till Jesper och Lollo för att fika lite innan vi åkte till Theos dop.
När vi kom till kyrkan så hjälpte vi till med att fixa ihop alla mackor till dopfikat sen var det dags för dopet som gick jätte bra. Det var nära ögat att Theo skulle bli cranky men icke det gick över.
Och så glad han blev när prästen tog på honom för att välsigna honom, då satt han i min famn och log som aldrig förr :)
Det vara bara Fanny som fick spunk över att hon inte fick springa runt i kyrkan där hon ville men det gick också över fort.
Vi fikade lite och pratade strunt sen var vi på väg igen mot Huddinge med ett stopp i Tullinge för att plocka upp Tobbe.

Väl inne på Gröna Lund köpte vi något att äta för att sedan spela massa spel och åka några attraktioner. Vi blev kvar tills dom stängde så alla var jätte trötta så det blev inge utgång vidare.
Jesper, Lollo jag och Dennis var bara förbi GP för att köpa något att äta sen åkte jag och Dennis hem.

Med tanke på att det blev en sån lugn kväll så ska jag snart iväg med mamma för att köra lite bil :)
Dennis och Jesper ska nämligen på fotbollen ikväll (DIF - IFK Göteborg) så måste ju underhålla mig på något sätt :)

Ska nu duscha en snabbis innan mamma kommer hit.
Hoppas att er helg också var toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0