Imorgon era jäklar!

Då drar jag och när jag tittar ut genom fönstret nu och det snöar helt galet mycket så gör det bara att jag längtar ännu mer.

Vi hade en jätte trevlig kväll hos far min i fredags men det blev ganska sent. Kom iväg strax innan 1 på natten och min syster åkte med oss så jag skjutsade först hem Dennis och sen körde jag hem Hösa.
Och för dom som inte vet så har vi lite problem här vid vår parkering med skottning så det är säkert 20cm med bara modd som gör att bilen inte får något fäste.
Så jag ska parkera bilen och fastnar, får motorstopp, backar ut lite, tar sats och ska framåt, fastnar, backar, fastnar, får motorstopp och så höll jag på säkert 10-20ggr och började tappa tålamodet och visste inte annars vart jag ska ställa bilen. Så testade på en annan plats och höll på en stund till sen slutade det med att jag gled in i en plats. 30cm från grannens bil.
INTE OKEJ HUDDINGE KOMMUN!!
Jag ska inte behöva vara rädd för att inte få ut bilen eller in. Ska inte behöva vara nära att krocka in i grannens bil för att bilen bara glider runt! Ska inte behöva putta ut gästernas bil för att dom ska kunna komma hem.
Det fick nämligen Dennis göra när Jenny och Joni åkte hem, hjälpa till att putta ut bilen för dom stod lite snett o grejjer bara för att han också fastnade på vägen in.

Så här fina var mina kära gudbarn när dom var här på besök igår :)!

Kommentarer
Postat av: bella

okeey, jag har aldrig vart där på jul. Men jag får allt åka dit :) men det var kul på liseberg iaf :)

2010-12-19 @ 12:05:21
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

va gött :D min helg har vart kanon :D

2010-12-19 @ 12:42:33
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0