Ledig idag och imorn.

Heeelt galet ;)

Okej, det var ganska mycket folk inne i stan sen då. Det var bara vi som va där inne så jäkla tidigt. Vi gick förbi NK's julskyltning och dom på The Voice morgonprogram hade vart besvikna och visst var det inte lika mycket rärelser på alla gubbar men det var en cool lite story när man läste texten som var skriven på varje ruta.

Köpte iiiingenting idag heller och det gör tyvär att jag inte är världens roligaste att gå runt med i affärer för jag hittar massor i alla affärer :( Det värsta är att dom 2 par skorna jag hade spanat in på Din Sko säkert inte finns kvar när jag kommer hem från Thailand. Det ena paret är på rea och det andra har jag bara sett i en Din Sko nu och då bara 2 eller 3 par kvar :( Håller tummarna för att den knähöga stöveln finns kvar!!
Skulle ha velat köpa nya tunnlar till öronen på Punkt shop men orkade inte välja så ska kolla på Barbarella.com nu ikväll. Dom rosa jag har nu har jag köpt därifrån fast när dom sålde på Tattoo Mässan.

Imorn har jag en fika bokad med Tessie. Annars blir det att städa lite hemma.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Joo det gick bra och jag överlevde.. (: Har bara inte orkar uppdatera om helgen än, hehh..



Attans jag som tänkte fråga om du vill ses imorgon men hör av dig om fikat skulle bli inställt..

2010-12-06 @ 09:06:53
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: Jenny

Såg nu att att "imorgon" är idag, hehh.. så never mind.. ;)

2010-12-06 @ 09:07:49
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: Nina

Svar: Aa det har du rätt i, men min katt är rätt enkel att handskas med. Hon är väldigt antingen på eller av. Så om jag sätter Lukas under granen så håller hon sig därifrån ;)

2010-12-06 @ 09:11:30
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Gorankatinka

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-11 @ 11:28:50
URL: http://gorankatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0