Bruum Bruum

Var ledig idag och hade en körlektion inbokad vid 14 så tog det lugnt innan dess. Plockade undan lite hemma och tvättade mina jobb skjortor med klorin. Dom blir så gråa/matta efter ett tag så det blev bättre nu faktiskt :)

Det gick bra på körlektionen vi var bort mot Sätra, Bredäng och körde men har fortfarande problem med start/stop. Är för snabb på kopplingen så får motorstopp... Som i en korsning när vi skulle köra så stod det en buss bakom mig i röven såklart och då hann jag bli stressad för jag var skit rädd över att rulla bakåt för mycket och då stannade bilen såklart. Men vill komma igång med att köra med min mor sen så att jag verkligen får mil på nacken för att slippa träna på såna saker på körskolan.
Imorn ska vi parkera och backa runt hörn, läääskigt!

Till middag idag blev det pannkakor :) Massor med pannkakor , haha, och gott var det. Vet att alla inte tycker att pannkakor är middag men både jag och Dennis har fått pannkakor till middag under vår uppväxt så för oss är pannkakor middag !

Nu ska jag fortsätta se på "It's me or the dog" på 3:an.

Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0