Fantastic Friday

Ni får nästan räkna med att jag är lite dålig på att blogga nu närmaste tiden som kommer för nu ska det satsas på körkortet! Har vart och hämtat böckerna, bokat in mig på teorilektioner, bokat hanledarkurs och bokat in 8 körlektioner. :)!!
Och körkortsboken innehåller ju inte liiite information så måste låta bli att slå på datorn när jag kommer hem utan sätta mig och läsa i boken istället.

Är ledig i helgen så på lördag dag finns det inga planer men på kvällen är det Melodifestivalen hemma hos Jenny och Joni som gäller. På söndag kommer min far + fler på fika för att se vår lägenhet. Bättre sent än aldrig hihi.

Men nu är det dags för frukost, gröt here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0