Film Fredag

Det gick bra på min körlektion och vi var ute och körde på 70 väg. Var nästan vid Älta när vi vände tillbaka, det ni ;)! Bruuum buuum!
Var duktig denna gång också men har lite svårt med koppling och allt när jag stannar och ska iväg. Blir lätt motorstopp då men det kommer det kommer.

Vi var och hälsade på katterna igår kväll och kunde konstatera att det inte blir någon misse för vår det :( Jag kände av dom ganska fort genom att nysa lite och råka klia mig i ögat så att det blev rött. Men då vet man det iallafall och slipper filura på det mer.

Svärfar är här nu så hela dagen idag har han och Dennis meckat med bilen medans jag har vart inne i stan med Jenny och Fanny :)
Var precis iväg och köpte massa snask så snart ska vi se Sherlock Holmes och äta upp allt, yummie.

Vad ska ni göra en fredagkväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0