Huvudvärk :S

Fick huvudvärk tidigare idag när jag var på väg till jobbet och det sitter i fortfarande. Vet inte vad det kan bero på med det sitter vid tinningarna så gissar på spännings huvudvärk av någon anledning. Tråkigt men försvinner oftast när jag sover så hoppas att det gör det denna gång med :)

Det gick bra på jobbet idag och det rullade på helt okej. Hade lagom med personal så det underlättade såklart, hade tagit in en extra nämligen. Såklart så sålde vi inte som vi skulle bara för det :P haha. Typisk.

Imorn och på fredag är jag ledig men det är full rulle iallafall. Imorn ska jag städa innan körlektionen, kan inte se ut hur som helst när svärfar kommer på besök :) Seeen när Dennis kommer hem ska vi en sväng till mamma och hämta en madrass sen vid 19 så ska vi hälsa på katten i Sundbyberg.

Känns som att jag har massor att berätta idag men låter bli i detta inlägg.
Sov så gott allihopa för det ska jaaag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0