Köpa kissemisse :)

Nu har jag och Dennis velat ett tag på om vi ska eller inte ska köpa katt.
Det är bestämt att vi ska kolla runt lite och "provnosa" som det så fint hette :P Det betyder att man får komma till uppfödaren för att testa om man känner av sin allergi mot katter.

Både jag och Dennis är pälsallergiker och har därför kollat på Sphynx rasen, "naken katt". Vi har också kommit fram till att vi ska då ha en Don Sphynx som är "gumminaken" vilket gör att rasen inte har några hår alls, nånstans som den vanliga Sphynxen kan ha.

Fick mail av en uppfödare imorse där hon frågade om vi ville komma på provnosning så får se när det blir av. Har för mig att hon hade kattungar tillsalu nu också :)

Wiiieee me want a kissemisse :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vad jag skrattade när jag såg bilderna :)

Lite läskig katt...

2010-02-08 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0