Mycket jobb, förkylning och bio

God kväll !

Har inte uppdaterat nu på nån dag för att det har vart sjukt knasigt på jobbet och jag har vart förkyld :(
En arbetsledare blev sjukskriven i tisdags så jag blev väckt tio i 7 på morgonen för att åka till jobbet och öppna restaurangen. Den dagen var galen med för lite personal, dagen efter var ännu mer galen för då sålde vi mycket med lite personal. Torsdag och idag har vart nice för då har vi sålt mycket men haft personal :) Ibland kan det bli så och det är inte mycket att göra åt. Har tagit det som en (man) kvinna !

Sitter hemma nu i soffan och har druckit upp mitt te. Vi var och såg Avatar 3D på Heron. Kände väl inte att det var någon film jag ville se när den kom men alla är så lyriska över den så vi bestämde oss att se den nu.. Och den var bra! Jag gillade verkligen effekterna och själva storyn. Tycker dock att det är lite obehagligt med alla övernaturliga djur i filmen dom ger mig rysningar. Haha.

På 3:an håller en film på med Vin Diesel "A man apart"
Även den väldigt sevärd. Men sen så är Herr Diesel en hottie också så det är alltid ett plus.


PS . Mamma jag ska tänka på det :P Ni får påpeka om jag skriver "med tanke på" för mycket. Det är alltid bra att utveckla sitt ordförråd. Kan väl inte påstå att jag någonsin har vart särskilt bra på att skriva korrekt utan väljer gärna "talspråk". Det är enklare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0