Planera min tid!

Måste verkligen ta tag i att planera min tid nu. Det är mycket att hålla koll på.
- Plugga teori för körkortet ska jag ta tag i, jag kan ju fan ingenting ur boken.
- Börja jobba på resturangsystemet utbildning + någon till som bestäms i nästa vecka.
- Sen allt annat hemma, städa, tvätta och allt som hör till att ha ett hem, haha!

Nä för er kanske det inte låter som att vara så mycket men det blir det när man jobbar heltid och vill ha lite fritid också. Att sitta på facebook är inte så viktigt, måste försöka intala mig själv det bara ;)

Nu ska jag sussa för att orka gå upp vettig tid imorn och hinna pilla med lite grejjer innan arbetet.

Hyvää yötä


Kommentarer
Postat av: Ella

HAHA då kanske det inte är så konstigt då :P Då vet jag tack :)

2010-02-19 @ 08:07:56
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0