Second time.

Huvudvärken är borta men inte tröttheten :P haha Det var riktigt jobbigt att gå upp i morse men vars fan var tvungen att gå upp. Har plockat undan lite hemma men köket har jag inte tagit tag i än. Får se om jag orkar/hinner det innan jag måste åka iväg till körksolan. Ska springa förbi jobbet och köpa en kaffe tänkte jag. Har blivit lite av ett beroende känner jag, dåligt!

Ska väl sluta sitta här då och se till att börja lite i köket då ;) hihi.

Här kommer två foton från i lördags då vi var hemma hos Jenny och Joni. Dennis lekte med Fanny och Fanny har en liten obcession när det gäller mössor så Dennis kunde inte vara sämre han heller :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0