Soffan!

Skulle behöva gå ner till Ivans och köpa cigaretter men det känns jobbigt att kliva upp ur soffan :P Så låter nog bli ett tag till.

Igår var jag på middag med faster och farmor på en Tjeckisk resturang på söder. Det var as mysigt och genuint där med få rätter på menyn och tjeckisk öl.
Jag åt en Snizel med ost och skinkfyllning sen till efterätt delade vi på en appelstudel och knödel med jordgubbsfyllning. Knödeln var sjuuuukt god! Allt var gott och det var trevligt med farmor och faster. Vid elva var vi klara så jag gick mot medis och mötte upp Sussu, Petra och Sari. Vi gick till Ett ställe. Det är andra gången jag går dit but I like it. Sjukt bra musik, hiphop och rnb är det som dominerar där.


Frukooooost

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snizel, hihi.. Schnitzel ska det vaaaa.. ;P



Men dåså då kan du ju ha loppisbord eller hjälpa till..? (: Du har vart en månad för tidigt med planerna, den 27e mars - om en månad har vi bord..

2010-02-28 @ 13:59:04
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: Nettan

Tjeckisk restaurang låter nice :) Vad är en knödel?



Ett bra sätt att slippa stiga upp från soffan för att köpa cigaretter är att sluta röka ;) Hehe

2010-03-05 @ 20:54:24
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0