Varför har inte Tele2 Iphone?

Både jag och Dennis är as sugna på att ha Iphone. Vet att alla har Iphone men jag vill ocksååååå!!
Varför har då inte Tele2 den för? Ingen jäkla aning.
Nej jag vill inte byta operatör för med Tele2 har jag en räkning på ca 150:- varje månad. Försök att slå det vettja.

Har nämligen ingen bindningstid på min telefon som jag har nu så skulle kunna köpa ny telefon när som helst. Har börjat tröttna på den jag har nu. Det är inget fel på telefonen, det är en as bra telefon( Nokia 5800 Xpress music) verkligen men vars fan vill ha ny :P

Någon som har ett bra tips på en bra musiktelefon som är lite flashig också :)?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har en Nokia 3600 slide, en skiiitbra musiktelefon med asbra ljud, men flashig..njaa..men du kan ju pimpa den med lite blingbling skulle jag tro..hahaha

2010-02-21 @ 10:28:22
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0