En ledig torsdag.

Idag har jag inte gjort annat än att jag vaknade, åt frukost och sen gick till bussen för att åka hem till familjen "Pää". :) De bjöd på lunch så hängde vi och lekte med Fanny som visae att hon kan minsann gå alldeles själv. Duktig flicka!
Sen kom Dennis också och då var det fika med kaffe och glass. Mums.

Hemma hann jag plocka undan det mesta så hinner nog dammsuga en sväng innan mamma kommer imorn. Egentligen får det vara hur stökigt som helst det är ändå mamma men jag gillar inte att folk kommer över och det ligger saker hejs svejs :S

Har även bestämt idag att inte äta mackor till frukost så det blir gröt nu. Sen ska det ätas gröna äpplen om jag är sugen på något. Iallafall en början :)

CSI Miami nu sen sussa.

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag mår kanon bra. händer hos dig då?

2010-01-14 @ 22:03:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0