Friday night

God kväll allihopa.
Äntligen så ´sitter jag nu och skriver på min fina vita Acer One mini dator :) Det var något fel på den första så den skulle på service vilket tog lång tid såklart men idag fick jag ett mess från dom att datorn inte skulle lagas pga reservdels brist. Så fick en helt ny istället :) Fanns bara i Södertälje dock men mamma var snäll och körde mig dit direkt :)
Sen åkte vi hem hit och lagade tacos, drack kaffe och såg på Lets Dance medan hon klippte mitt hår.
Vi kom fram till att jag har tjockt hår egentligen meeeen med tanke på att jag använder tofs mycket så har det gått av mitt på huvudet. Det visste jag väl egentligen men va fan inte att det var så illa som det är. Fy jag måste ta hand om mitt hår vill ändå att det ska bli längre.

Nä nu ska jag se vem som åker ut i programmet sen måste jag sova. Öppnar imorn, söndag och måndag.
Ser fram emot söndag iallafall för då kommer min kära hem igen. Han och hans vänner åkte nämligen iväg till Sälen över helgen. <3

Gonatt och trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Ella

Tjena :D jo det har jag :) Har glömt att du bloggar :P haha får kolla in din blogg lite ;D

saknar dig med o de flesta på jobbet. Men jag kommer tillbaka snart :D

Kommer och hämtar mitt schema också någon gång i veckan, så då kanske vi ses då igen :)

kram

2010-01-17 @ 23:16:49
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja det är jätte roligt. Magen börjar ju bli skit stor :) Ja snart ses vi massor igen :) Ser fram emot att börja jobba igen, iaf några månader till :)

2010-01-18 @ 23:28:44
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0