Goooodis

Jo men visst man klagar på att man är tjockiiis och så kan man inte låta bli godis. Thats me.. Men vars fan äter inte godis varje dag dock :P

Det blev Skärholmen idag men Jenny och Fanny följde med också :) Fanny var lite dålig så hon sov mesta av tiden tyvär. Stackars lillan!
Köpte presenten till min karl och stumpor till mig själv typ. Svarta strumpor med nåt mönster på på skaftet kan man inte ha för många av. Och just att det ska vara nån gubbe eller nånting på skaftet då har man alltid koll på paren annars är det bara ett enda stort kaos av strumpor. (<-- Dagens i-lands problem)


Jobbar tis, ons, tors, fre 11-20 så mycket mer spännande blir det inte. Men på fredag fyller Dennis åååår :) Men vi ska fira honom på lördagen med fika och sen blir det middag för 2 :) Wiiieee, Mys!

Men nu börjar en rolig serie så heeej dååå!


Jag med mina fiiina glasögon. Har ju dom på heltid nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0