Gutten morgon

Eller något sånt :)
Har vaknat till liv nu och plockat undan lite snabbt här hemma. Ska snart äta min gröt till frukost sen fortsätta att bara ligga kvar i soffan en stund till sen måste jag duscha innan jag drar mig till arbetet.

Vill tipsa er om en grupp på Facebook som jag har startat som heter "Byta böcker". Det har vart lite dåligt intresse där hittills men hoppas på att folk kommer igång igen så att man blir av med lite böcker och kan hitta nya som någon annan redan har läst. Det tycker jag är galet smart om det som sagt börjar rulla på :)

Bajj bajj så länge!!

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag känner mig redo för att börja jobba igen men jag vet inte om min kropp kommer att vara de när jag väl står där. Men de ska nog gå bra ;)

Är ni redo och få tillbaka mig? :) med mina humörs svängningar och att jag äter hela tiden :P

2010-01-21 @ 19:29:06
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0