Imorse var det nästan varmt :P

När man jämför med igår och dagarna innan då det vart -16 eller -19 så var -7 som det var imorse nästan varmt. Inte för att överdriva men man kände verkligen skillnaden :)
Mig gör det egentligen inget att det är kallt bara det inte blåser massor och så kan man hoppa över perioden då snön töar bort. Då är det bara slaskigt och jobbigt ute. Det borde gå att trolla bort snön bara tycker jag.



Det har gått bra att jobba denna vecka, det har rullat på och imorn jobbar jag också 8-17 sen är det ledigt lördag och söndag, SKÖNT!
Det enda jag har planerat är att jag ska träffa en vän från S-tälje i stan på lördag kväll. Får se om det blir nåt glas vin på en bar eller en hel utekväll. Inget bestämt än.

Skulle behöva ta ner allt julpynt i helgen för att få det gjort kanske sen skadar det inte att städa lite kanske.

nu ska jag mysa lite med min man sen soooova.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0