Inte god morgon.

Problemet måste nästan vara att jag sover för mycket. Men när klockan ringer och man inte måste gå upp utan kan egentligen sova 1h till så ställer man om klockan. Självklart för mig.
Var ledig igår och väcktes halv elva av att telefonen ringde. Då hade jag sovit 8h på ett ungefär och var jätte seg. Inatt har jag sovit 10h och känner mig verkligen inte utvilad idag heller :S
Och jag ställde klockan på 8 för att ha sovit 8h då men var förjäkla trött då så gick inte upp då.

Jaja, det blir väl bättre snart hoppas jag. Kan likagärna vara det tråkiga vädret som gör att jag är extra trött.
Dags för en dusch och gröt sen börjar jag röra mig till arbetet.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0