Ledig onsdag

Är ledig idag också och det är så stööört skönt att bara vara :)
Men ändå så var jag uppe vid 7 för jag hade tid för cellprovtagning klockan 8 på morgonen. Det var lite nervöst eftersom jag aldrig gjort det förut men nemas problemas där inte. Gick fortare än en vanlig undersökning.

Har sett alla nya avsnitten av Paradise Hotel nu och hoppsan som det kan gå där. Lite tråkigt att behöva vänta på att avsnitten kommer ut på webben men antingen så missar jag dom på tv för att jag jobbar eller för att jag sover så det är enklast så iallafall.

Vi halv tre så ska jag till Tumba och träffa Jenny för en liten fika bara. Sen hem och laga mat till min kära karl <3

Nu, Lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0