Söndag, Sunnuntai, Sunday

Sista stägningen på månaden nu och det är skönt. Även om man får sova på morgonen när man stänger så blir jag bara tröttare och tröttare. Sov säkert 10 timmar inatt och känner mig fortfarande sjukt seg.
Dennis har vart uppe ett tag redan och åkte till badhuset för att simma (dukigt).

Jag har dock inget planerat idag före arbetet förutom att äta frukost och ta en dusch. Hoppas att det går något på tv som är vettigt att se :)

Hoppas att ni har haft en jätte trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oregelbunden sömn gör att kroppen till slut inte orkar med, vet att det kan vara svårt för dig att ha regelbundna sömntider, men du kan ju också kanske sova för mycket, 6-8 h räcker för mig, men då blir jag lite trött på eftermiddagen, men med lite kaffe löser det sig :D

2010-01-25 @ 07:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0