Buhu! Det är synd om mig idag!

Vaknade i förrigår med lite ont i halsen men det var lugnt var ute på krogen med tjejerna iallafall vilket var sjukt roligt. Har inte träffat Maria och Sanna på evigheter sen var Jenny med också och hon har inte vart ute på länge så vi hade det riktigt roligt. Lite för mycket vin slank ner men vi tog det sista tåget hem, det kändes lagom :P Haha
Igår var jag ap bakis och kände att jag hade ont i halsen fortfarande men inte mer än så, medan inatt vaknade jag flera ggr av att jag kände hur ont det gjorde att svälja så imorse bokade jag tid hos läkaren och visst var det halsfluss jag har lyckats få :( Helt sjukt deprimerande var det att ligga hemma när solen sken på en blå himmel!

Mötte iallafall mamma i centrum när jag hade vart hos doktorn för att köra lite bil. Jag körde mammas bil och det gick väl okej förutom att jag åker alltid ut i fel fil när jag kommer ur rondellerna så ska ta fram boken för att verkligen läsa på hur dom vill att man ska köra ut.
Är det alltid alltid ut till höger även när du kör en vänstersväng i rondell?

Nu har jag fått i mig lite jordgubbskräm, chips och ett glas med C-vitamin. Måste äta någonting även om det tar emot.

CSI på tv, bye bye!


Kommentarer
Postat av: carro

Jag har lärt mig att lägga mig på innersta filen om du ska göra en "VÄNSTERSVÄNG", innan den utgången på rondellen där du ska ut,såska du smidigt hamna på den yttre filen. Du blinkar ju vänster så länge tills du passerat den sista utgången innan din vänstersväng, sen blinkar du höger, som att du vill ut ut rondellen.

HAha vet inte om du fattar men såg gör alla fall jag :)

2010-07-27 @ 07:40:10
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0