Crazy.

Nu har gästerna börjat förstå att vi har öppet till 23. Hade inte en lugn stund de sista 3 timmarna. Så allt vart lite som det vart men va fan ska man göra. Ska ringa in någon extra idag som jobbar tills vi stänger bara sen gör vi andra resten. Det är inte roligt att hela tiden lämna restaurangen hur som helst till dom på morgonen.
Tur att jag hade cykeln kvar på jobbet, det vart sent med kassor och alltihopa. Så tar nog cykeln idag med så slipper man stressa till bussen.
Ja jag blev tvungen att stänga igår eftersom hon som skulle det sjukanmälde sig när jag satt och räknade rikskuponger. Jag var inte glad för fem öre, hade planer efter 17.

´Men det som gör att jag orkar nu är att om 11 timmar går jag på semester, wiiihooo!

Bajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0