SEMESTER!

Hade min sista dag i fredags så på lördagen var jag Dennis och Tessie på beachen för att pressa lite :) Blev lite väl mycket kanske med tanke på att båda blev lite rödlätta, haha! Efter det blev det bio Sex And The City 2. Jag tycker att den var bra. Den har sin charm i allt det glamorösa som en annan saknar och kanske drömmer om. Underhållande. Sen efter det var vi till en an Dennis kompisar och drack några öl.

På söndagen spenderade vi några timmar på SKHLM eftersom att vi hade bränt oss dagen före. Både jag och Dennis hittade lite kläder att inhandla.

Idag var Dennis tillbaka på arbetet så mamma kom hit så åkte vi till Flottsbro tillsammans. Det tog väl en timme tills solen visade sig och vi hann börja tveka på att den kommer visa sig alls. Men vilken tur att vi blev kvar, det blev en strålande dag tillslut. Imorn säger dom att det ska regna och vara molnigt, hoppas att det inte är så så att jag kan vara ute imorn med. Har dock inte hittat en vän att hänga med än...hmm.

Nu på kvällen passade vi på att se en film också. Den var sjukt bra så den rekomenderar jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0