Blev inge fika.

Fick mess av Frida i morse att hon hade vaknat upp med feber och mådde då inge bra :( Synd för det hade vart trevligt men då hade jag ingen ursäkt för att inte fixa lite på gräsplätten här utanför :)
Klippte gräset( hade tydligtn fått till det ojämnt fick jag sen veta ;) ), vattnade lilla rabatten och drog upp lite ogräs :) Passade på att sola lite också och det blev en timme kanske och det gav lite resultat. Såg nu när jag kom hem att jag var lite röd på axlarna och hade fått ett streck från tubtoppen också. Härligt. Vill bli jätte brun.



Ska på ansiktsbehandling imorn i Täby. Det var inte så smart av mig att välja Täby nu när jag kollade SL för jag måste upp tidigt imorn. Men det ska bli jätte skönt att bli ompysslad.
Försökte ragga nån för en fika i solen imorn men alla är så busy hela tiden. Men kanske hittar någon annars så åker jag hem och steker på lite mer.

Gonatt på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0