Härligt väder såhär på Midsommar :)

Om jag njuter att vara ledig? Jaaaaa!! Har inte räknat ut hur många timmar jag har jobbat hitills denna vecka men det blir mer än 40 iallafall :P

Igår stressade jag som fan på jobbet för att åka till tatueraren och betala honom pengar för att göra illa mig :p Men ack vad fint det blir, jag är så stört nöjd med min rygg.
Vi blev inte riktigt klara så ska tillbaka ytterligare en gång för att verkligen få detaljer och all skuggning klart sen har jag en ryggtavla :)

Har bestämt mig sen att göra om min text på foten. Gjorde den på cypern ju och han kunde verkligen inte skriva så det var en nitlott kan man säga!

Sådär då snart borde Dennis vakna till liv då ska vi äta lite frukost sen åka till Maxi för att handla för ikväll. Jesper, Lollo och barnen kommer hit vid 18. Då ska det grillas, drickas gott och spelas lite spel är tanken. Sjukt mysigt ska det blir.


Ha en trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0