Jodå jag lever :P

Har bara haft mycket på jobbet och med Iphonen så känner jag inte samma behov av att sätta mig vid datorn. Den telefonen håller mig underhållen iallafall :) Måste bli bättre på att blogga från den bara.

Hade iallafall en jätte trevlig Midsommar med älsklingen, Lollo, Jesper och deras två söner Noah och Lucas. Dagen efter så skulle vi åkt till badstranden med dom också men det vart lite halvdåligt väder så vi hade en heldag på Skansen :)

Sen har jag jobbat, jobbat och ja, jobbat... Blivit mycket nu men är nöjd med min prestation under tiden som chiifen vart på semester.
Så jobbar extra imorn, stänger på fredag sen är jag officiellt på SEMESTER!

På lördag blir det nog badstranden sen klockan 17 har jag tatueringstid igen. Efter denna sittning så dröjer det nog lite innan nästa tatuering men då blir det att fixa till den jag har på foten, den ser ju ut som den gör.

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0