Tidig morgon gav tid för annat :)

Med tanke på att jag typ var uppe med tuppen idag (7.00) för att göra en porrengöring så fanns det tid för några ärenden i centrum och 1h solning på vår lilla altan :)

Det var skönt att göra en ansiktsbehandling, har aldrig gjort en, så nu är jag ren som en barnrumpa nästan iallfall. Hon gav mig lite tips också hur jag ska ta hand om min hy. Men jag har jätte fin hy tydligen :)

När jag åkte hem så stannade jag i centrum för att fixa till mina solglasögon och boka tid för körning på körskolan. Min lärare som jag hade tidigare hade tydligen slutat så ska få köra med en annan. Det känns lite läskigt om jag ska vara ärlig.

Dennis är på väg hem men det var tydligen köer och allmän kaos på vägarna men när han kommer hem så ska jag laga mat och sen kommer mor min hit så ska vi köra en sväng. Vi ska hämta Dennis dator som nu är lagad och sen får vi se om vi kör en extra sväng också.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är duktig du "jikaa" =) (Noah säger jikaa) :D

2010-06-04 @ 03:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0