Ingen sotare imorse.

Dom kom inte imorse iallafall vilket var skönt. Förhoppningsvis tar dom imorn eftermiddag hos oss då så att jag får sova imorn med :)
Det är väldigt mycket klagande på sova och trötter hit och dit men det blir så ibland, haha.

Jobbade till 4 och planen var att jag skulle gå till körskolan och göra A-fasen i teorin men det blev stömavbrott på jobbet 2 ggr så kom inte iväg föränn vid halv 5 så gjorde det första testet hemma istället.
Det gick helt okej kanske? Nä det gick dåligt! Hade 16 fel av 70 frågor. Så nu har jag en vecka på mig att klara det för att det jag har gjort ska ligga kvar i minnet.

Alla säger att det kommer gå skit bra att fixa körkortet och att jag lätt kommer att ha det till i sommar som jag har planerat. Och visst börjar man fundera på alla som har körkort tycker jag iallafall att jag borde väl klara det om dom också gjort det.
Men så kommer ändå en tanke att jag kanske är helt pantad när det gäller att få in denhär infon i huvudet. Jag kanske aldrig kommer att lära mig dragläget och låta bli att få motorstopp?
Det kan vara så det vet vi inte än! Håll tummarna för att jag har det till i sommar :)


Imorn blir det att umgås med Jenny och Fanny :) För länge sedan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0