Jobbat sen handledarkurs.

Dagens lite irritationsmoment på arbetet idag var att vi hellre hade sett att SOR:en var idag än igår. :P Vi var 1 man mer idag och fick en så lugnare start på dagen än igår. Jaja, det bevisar ju bara att jag är inte värdelöst på att köra skift iallafall. :)

Efter jobbet kom mamma och drack en kaffe med mig innan vi begav oss till trafikskolan för att gå handledarkursen. Skönt att ha fått det gjort och det var inte sååå tråkigt. Det som är skönast är att dom går egenom hur handledaren ska betee sig gentemot oss och så vidare. Alla kanske inte vet hur de ska hantera en situation då vi gör fel som elever. Och ja är det ett lagbrott så är det såklart att handledaren ska bli arg men annars så gör man egentligen inget fel.

Skulle vart ledig imorn men jobbar 9-15. Har vart i Prag med obetald semester och det vill jag helst inte se på lönen sen så jobbar lite extra. Kom dock på sen att jag har teorikurs på körskolan 18.00 så om jag har tur hinner jag hem och pussa lite på Dennis innan jag måste dra iväg igen.

lovilovilovidennis!

Kommentarer
Postat av: Hugomathilde

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 13:21:49
URL: http://hugomathilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0