Kära glasögonbärare se hit!

Jag har börjat använda mina glasögon hela tiden och har vant mig nu så har inget emot att ha dom på mig och är tvungen att ha dom när jag kör(står på körtillståndet).
Men nu kikar solen fram flitigt och då blir det jobbigt att köra utan att kisa mot solen.

Vad använder ni på sommaren när solen skiner?
Linser, clip-ons, solglasögon med styrka eller kanske dom "vackra" solglasögona som man lägger över sina vanliga glasögon?

Detta kommer att vara ett stort problem för mig i sommar. Är riktigt känslig mot solen och kisar ofta och får tårar i ögonen. Som när jag körde idag så fick jag migrän för att jag kisade men det har släppt lite nu.


Hjälp mig genom att berätta vad använder!


Nu ska jag ta tag i att städa och försöka hitta bråte till loppisen på lördag. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0