Snabbis!

Ska gå till bussen om 10 minuter för att ta mig till körskolan på teorilektion.
Jobbade extra idag från 9-15 och det var lugnt idag även om det rullade så det var en skön dag att arbeta :)

Tog samma buss som Dennis hem så vi han pussas lite innan han hann sticka iväg hem till B för att nörda lite. haha. Men han kommer troligtvis och hämtar mig om han är kvar hos B när jag är färdig.

Jobbar 11-20 imorn och attans bananer vad skönt det ska bli att sova!!!!
Vaknade en morgon nu och messade Dennis
"  Känns som att jag skulle behöva sova 1år för att känna mig utvilad! "
Får tillbaka svaret
"Jag vet vad du menar! "
Nä vi är inte trötta människor just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0