Brrrr!

Det gick jätte bra nu på kvällen och imorn kommer det gå ännu bättre för då får vi vår nya diskmaskin inkopplad :) Wiiihoo! Som vi har längtat.
Hann med en buss som gör att jag bara ha halva vägen att gå men det var fan lite kyligt ute :s Om jag orkar imorn ska jag kolla om jag behöver pumpa däcken till cykeln så kanske jag tar den till jobbet imorn :)

Är jag ledig på fredag så får se vad jag hittar på på dagen, ta en fika med någon av alla mina vänner som har bebisar och är hemma på dagarna haha!

Jag är inte helt värdelös med blommor ska ni veta, se vad fint den här blommar :) Blir glad när jag kan hålla dom rackarna vid liv. Annars har vi bara sånahär blommor med massa strån och dom är inte så kinkiga med att få vatten ;)




Kommentarer
Postat av: tessie

nej jag har inte kollat än, men börjar jobba imorgon igen så då ska jag kolla schemat =D

2010-05-06 @ 01:15:45
URL: http://tmodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0