Färgat håret igen.

Idag körde vi en mellanbrun färg i håret för jag var som sagt inte helt hundra över den röda nyansen. Det vart mörkare men fortfarande lite ojämt. Har väl för många nyanser av det blonda i grunden så då blir det lite hejs svejs nu också. Förhoppningsvis blir det jämnare allt eftersom man färgar.
Om jag känner mig fräsig imorn så lägger jag in ett foto :)

Idag slutade jag 15 så jag och Sarah bokade en fika :) Hon kom till jobbet och hälsade lite på alla sen åkte vi till Skärholmen så att jag kunde lämna in min telefon hos 3 där. Fick äntligen bekräftelsen igår på mailen.
Så nu återstår det bara att vänta på att jag får hämta den. Hoppas att dom är snabba, jag har tråkigt med min gamla  telefon.

Imorn jobbar jag från 9-19. Har introduktioner med 4 nya medarbetare 16.00. Är redan nu jätte nervös över hur det ska gå. Ska pladdra på i 3 timmar :P

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: tessie

De passar absolut :D då bokar vi in den 9:e då!

2010-05-11 @ 12:59:07
URL: http://tmodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0