God kväll.

Nu har jag blivit irriterad och frustrerad :( Tappade min Iphone i marken så att den gick sönder som ni vet och var igår och hämtade den från lagning där kille i butiken påpekar att det var en helt ny telefon. Wiihoo. Det är väl alltid bättre kände jag.
På kvällen igår så slutade ljudet fungera en stund och det var inge mer med det men nu har det lagt av helt. Jag har googlat svar och alla säger att det troligtvis är smuts i högtalar utgångarna men jag har ju en helt ny telefon så det går bort så körde en systemåterställning men inte hjälpte det heller.
Måste ringa till operatören imorn och se vad jag ska göra. Förhoppningsvis behöver jag inte bli utan Iphone igen :( Det är tråkigt då.

Imorn jobbar jag från 11 till 20 sen hem och packa inför kryssning på fredag, Yippiiee! Jobbar 11-15 på fredag så det blir att åka till Slussen direkt. Jag, mamma, Vippan, Dennis, B och Dennis bror är det som drar och det ska bli riktigt roligt. Förhoppningsvis är det fint väder så att man kan sitta på däck och dricka berra :)

Nu ska jag se klart på Sandhamn sen är det sov tajm.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: D.

Inte willy, utan bror min!

2010-05-20 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0