Helt onödigt :P

Då tog jag mig upp tidigare än jag velat idag och åkte till Skärholmen för att lämna in min telefon. Men nähe, då skulle det gå mycket fortare att göra det hemifrån. Nu är det fixat så får jag se när jag har tid att åka dit igen. Kanske imorn om jag inte är allt för trött. Måste ändå åka till min mor och mata katterna. Hon och Hösa åkte till Polen imorse.

För dom som har missat nyheten så har jag gått och blivit brunett(rödhårig). Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Det är snyggt i vissa ljus annars så ser det jätte rött ut. Men har köpt en mellanbrun toning och ska köra den om en vecka ungefär och se om det faller mig i smaken lite mer :)



Nu måste jag fixa lite mat och sen åka till arbetet.

Kommentarer
Postat av: carro

fint blev det juh! men lite mörkare, kanske chokladigt passar ännu mer tycker jag! :D

2010-05-05 @ 13:32:32
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0