Kryssnings fredag :)

Idag jobbar jag 10-15 sen kallar Slussen och Viking terminalen :) Woho!
Det är så sjukt bra väder också så det här kommer att bli toppen.

Packade igår men kunde verkligen inte bestämma mig över vad jag ska ha på mig. Har kommit fram till att jag måste köpa nya pumps. Inte vita kanske för det har jag men en ljusare färg av någonting, kanske :P

Just det jag ringde teknisk support för telefonen och jag måste lämna in mobilen igen :( Hon sa att det fanns inga kända fel för Iphone som har med högtalarna att göra. Dom hade det i början när Iphone kom men inte längre så ja inte mycket att göra åt.

(Hade missat att publicera inlägget, därför kommer det nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0