Nu var det gjort.

Det var en galen kväll med en man kort men det gick bra. Råkade välta en grej som fick grannen att ringa och jag hann bli irriterad för man måste ju få råka :(

Och det var mycket snack men liten verkstad för mig märkte jag. Ingen cykel till jobbet än och inte vart det någon solning heller idag :S Men jag orkade inte åka tidigare än jag var tvungen idag. Började en timme innan jag brukar också :S
Men imorn är jag ledig och har bokat in en fika med Elinor i centrum klockan 13, det får bli en liten snabbis för jag har lovat Dennis att fixa i trädgården. Vill inte göra honom besviken.

Nu ska jag se According to Jim sen är det dags för sängen.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0