Söndag.

God dag allihopa.
Vaknade vid 10 har jag för mig och har ätit frukost och bara sett på tv fram tills nu.
Dennis har haft lång ledigt i helgen medan en annan har jobbat :P Var och körde med mamma i torsdags och fredags. DEt går jätte bra och jag är säker på min körning men bilen krånglar igen. Den har börjat lägga av varje gång man ligger på tomgång. Så när jag åker in i ett rödlyse och måste stanna så dör bilen. Testade däremot att istället för att lägga i ettan så la jag i neutral istället och då orkade den :)
Men vi ska ju till GBG näst nästa helg och ska ta bilen så måste kanske kolla upp vad det är för fel :S

Jobbar idag också till stägning sen är jag ledig imorgon. Då blir det att städa städa som vanligt typ. Skulle fixa badrummet idag tänkte jag men äsch tar det imorn istället :P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det som är så skönt att tex badrummet inte går iväg :D

2010-05-17 @ 05:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0