Första advent.

Idag har det vart riktigt lugnt på jobbet. Lite så att det var irriterande. Då går inte tiden fort och man vet inte riktigt vad man ska ta sig till, Det finns såklart alltid något att göra men det kostar pengar ;)

Det blev middag hos Jesper och Lollo som vanligt ;) Lite bus med barnen där man fick lära sig att nu får man passa sig för vad man säger. Båda härmar det mesta nu, haha.

Gör månadsarbetet imorn så slutar vid fyra, då ska jag och Dennis åka till Rusta för att kolla på julgranspynt. Hade bestämt mig för att vi skulle ha lila i granen men kom på att då vill jag inte ha något annat rött och då måste jag byta ut all julpynt... Så det blir rött, vitt och silver i granen. Kanske några svarta kulor också. Får se vad som erbjuds i affären.

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jo jag vet det nu, men det var ingen som sa det till mig första dagen vi hade den :p

2010-11-29 @ 15:25:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0