Okidoki!

Ja så vad håller jag på med om dagarna? Inte har jag bloggat för jag har inte haft nåt att berätta, det har jag nog inte nu heller, men tar mig helt enkelt tiden att skriva något iallafall.

Var ledig i lördags och då åkte jag och Dennis till Strängnäs för att hälsa på hans syster för att se hennes nya lägenhet och det var jätte fin :) Det tar ett tag att få dit alla möbler med tanke på att allt blir nytt men hon tyckte det var kul med något alldeles eget.
Åkte förbi Jenny och Joni en snabbis för att lämna tillbaka en bultsax jag hade lånat ett ganska bra tag sen hamnade vi som vanligt hos Jesper och Lollo.
Hänga i gäng liksom det är inte så illa.

Imorgon fyller fröken Lollo hela 25 barre och det ska vi fira med att äta på Greken här i Huddinge. Har aldrig ätit där så hoppas verkligen att det är gott. På lördag ska det firas med lite partaj så vi sparar alkoholen tills dess.

Blev ledig 4 dagar denna vecka vilket kändes skönt men ångrade mig lite för jag behöver pengarna men får helt enkelt jobba mera nån annan dag då jag känner mig mer motiverad.


Skulle sett ett avsnitt av Gossip Girl men klockan hann bli lite väl mycket nu tyckte jag så Gonatt!


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du verkar vara en sån fin person :)

2010-11-10 @ 16:54:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0