Stängning idag

Idag jobbar jag till 23.30 och börjar inte föränn 14.30 men ska åka in tidigare för att fixa lite grejjer. Imorn är jag ledig och då ska vi till Strängnäs för att hjälpa Dennis syster lite med det sista i hennes flytt och sen ska vi fika lite där och så vidare. Sen jobbar jag igen på söndagen.

Börjar komma en bit på Dennis halsduk nu men jag gjorde samma misstag som jag gjorde senast jag stickade en halsduk. Den blir jätte bred!! Det är mysigt men det tar så mycket längre tid. Så ska åka till Rusta en snabbis imorn och köpa 2 rullar till med garn.
Får se om jag orkar sticka en till till mig själv. Skulle vilja ha nån fin färg så hittar jag det så kanske jag börjar på en till mig med.


nu blir det frukost och en dusch

Kommentarer
Postat av: carro

va duktig du är som stickar. Jag har glömt hur man gööör...måste lära mig igen :)

2010-11-07 @ 12:09:09
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0