14h på arbetet.

I'm alive guys, dont worry ;)

I Lördags så var jag på middag med Farmor och Faster. Farmors syster var i Sverige på besök så hon halade också på. Vi var på en Kubansk restaurang på Tegnergatan. Kommer inte ihåg namnet på restaurangen för den var något komplicerat. Men dom hade jätte god mat och goda drinkar. Skulle kunna gå dit och hänga i deras lilla bar och ta en drink någon gång så det ställer rekomenderar jag.
Det blev ganska sent där lämnade min faster och hennes kille där vid halv 1 och mötte upp Tessie på bar54 där hon var och svängde sina lurviga med några abetskamrater till henne. Jag skulle inte gå ut var tanken men jag gillar och dansa och om jag ändå var i stan så kändes det som att det var meant to be.
Såklart så räckte det inte med att vara ute till 3 på natten utan vi åkte vidare till Labbet och var kvar där till stägning.
Jag gled alltså hem med något av de första pendeltågen mot Södertälje och mös ner mig hos Dennis vid 6.30 ungefär. Lyckad kväll !!

Vaknade sen vid 11 vilket inte kändes så smart men kunde inte fortsätta sova...

Nu i veckodagarna har jag underhållt mig att jobba långa dagar såsom igår blev det 11h på jobbet och idag 14h. Är ledig på fredag så ser fram emot det :)

Sängen kallar lite mer än vanligt. Gonatt och hoppas att ni alla hade en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: carro

joo det klart man lessnar på sitt hår om man har haft likadan frisyr typ hela tiden. Jag vill oxå fixa mitt hår.. :)

2010-10-14 @ 14:00:47
URL: http://www.carolita.babyblogg.se
Postat av: Ella

Jag bara längtar tills han äter burkmat.. Men det kommer nog snart som sagt :) Är så trött på att han ska äta ur flaskan HELA tiden :P

2010-10-14 @ 19:40:40
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0