Flyttning hela lördagen

Vi åkte iväg vid 10 tiden mot Strängnäs för att hjälpa Dennis mamma att flytta. Själva flytten gick riktigt smidigt men sen i lägenheten när allt skulle upp och det skulle borras och grejjer blev det lite jobbigt. Det var nämligen så att verktygen såsom borrmaskin inte var av bästa kvalite så allt blev lite jobbigare. Men Robin och Dennis var så duktiga !!
Jag körde hem därifrån och det var riktigt läskigt. 70väg och det är heeelt mörkt på en slingrig väg. Seeen motoväg i 110 också den as mörk. Hade huvudvärk när vi kom hem för att jag spände mig så mycket. Blä!

Jobbade 8-17 idag och det var en bra dag som flöt på bra. Åkte till hem till Jenny och Joni direkt efter jobbet för att fika lite och träffa barnen innan dom åker till Turkiet i en vecka.
Dennis kom till Tumba sen för att möta mig och lämna den gamla bilen på verkastaden. Vi ska göra en liten koll på den så att allt är okej bara innan vi säljer den.

Imorn jobbar jag lite extra på dagen sen ska vi åka hem till Elin och Fredde för middag. Har inte träffat deras lilla Wilmer än heller (DÅLIGT). Kul att se hur dom bor också nu när dom är bosatta mitt ute i ingenstans, alltså Gnesta :) hihi

Men nu ska vi fortsätta se på television. Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Ella

Ja visst är den snygg. Jag borde inte heller köpa något, har inte så mycket pengar nu när jag är mamma ledig, men man kan ju inte låta bli. Men jag försöker hålla mig från affärer :P

Jag förstår att det är skit svårt att hålla sig ifrån att köpa något. Jag skulle aldrig klara av det. Starkt av dig! :)

2010-10-03 @ 22:01:25
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0